Menu
Counter-Strike
Tryby rozgrywki
  1. Hostage Rescue (odbicie zakładników)
    Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast muszą im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwolnią wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.

  2. Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
    Akcja rozgrywki toczy się na mapach de_xxxxx, a główną rolę odgrywają terroryści. Mają oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym muszą podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej przez CT, stracie wszystkich graczy przez jedną z drużyn lub skończeniu się czasu.

  3. Assassination (zamach)
    Areną działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się VIPem, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T jest zabicie VIPa a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, T zabiją VIPa, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.

  4. Escape (ucieczka)
    Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT muszą oczywiście powstrzymać T przed ucieczką. Rozgrywka kończy się gdy połowa graczy T ucieknie, CT powstrzymają (zabiją) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się odwracają.

Reklama
Pozostałe
Desing by Kacper Korczak
szablony stron